Poate pentru mulți dintre noi parbrizul este luat de bun, ca și ceva garantat, primit de-a gata împreună cu mașina. Și în mare parte așa și este, parbrizele ”își fac treaba liniștit”. Se cele mai multe ori absoulut niciunul dintre pasageri nu se gândește că privesc prin parbriz, printr-un accesoriu, o piesă a mașinii, o parte importantă a caroseriei. Asta până când apare o crăpătură, o fisură, iar atunci totul se schimbă: pe o suprafață invizibilă apare ceva vizibil care vrem, nu vrem trebuie reparat. Asta ca să nu ajungem să schimbăm întregul parbriz, care costă mai mult și chiar durează mai mult timp decât o reparație.

Dar revenind la întrebarea formulată, ce cauzează fisurile și crăpăturile în parbriz, în afara impactului cu pietricele și alte obiecte străine. Răspunsul simplu este: surse de stres, crăpături care aparent se formează fără nici un motiv. Aparent…

CE SUNT ACESTE CRĂPĂTURI?

Când cineva vine la noi cu o crăpătură, facem o constatare: care este motivul fisurii. Dacă nu găsim un punct de impact motivul crăpăturii poate fi una dintre următoarele:

Schimbarea temperaturii – Cel mai des este diferența de temperatură extremă dintre interiorul mașinii și exterior, pe scurt, șocul termic. De exemplu spălarea mașinii cu apă foarte rece într-o zi caniculară sau dezghețarea parbrizului cu apă fierbinte.

Schimbarea presiunii – Schimbări de presiune inclusiv presiunea vântului. Un exemplu extrem: exploziile generează unde de șoc care pot schimba presiunea atmosferică pe o razie mai mare. Parbrizele mașinilor locate în apropiere pot fi distruse sau avariate, deci pot apărea fisure de genul.

Defecte structurale – Parbrizele au un rol vital în siguranța pasagerilor. Rolul lor este de a susține plafonul mașinii în cazul unei rostogoliri. Când se schimbă un parbriz, acest rol principal trebuie luat aminte. Distribuția inegale a forțelor inerente în parbriz duc la crăpături – acestea nu au un punct de impact si pornesc, în general, de la margini. De asemenea parbrizele de calitate inferioară.

Materialele folosite și o manoperă de calitate sunt esențiale. Dacă acestea sunt de o calitate inferioară, pot apărea asemenea defecte. O manoperă sub prețul pieței și materiale de proastă calitate sunt de ocolit, pe termen lung v-ar putea costa mult mai mult.

Fiți atenți la aceste crăpături. Acestea trebuiesc reparate într-un timp cât mai scurt pentru a preveni avaria totală a geamului și cel mai important, pentru a preveni schimbul de parbriz. Nu ezitați să luați legătura cu un service, cu profesioniști în domeniu. Noi suntem unii dintre acei profesioniști. Dați-ne un telefon, veniți la oricare sediile noastre din țară sau solicitați-ne la locația în care vă aflați.

 

NEOGLASS BRAȘOV – 0040 744 376 858

NEOGLASS BUCUREȘTI – 0040 756 125 467

NEOGLASS SIBIU – 0040 741 092 843

NEOGLASS SUCEAVA – 0040 758 255 899

Aflați și DESPRE PROCESUL DE REPARARE A PARBRIZELOR, DUPĂ STANDARDELE NEOGLASS

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *